ذکرش به خیر باد !

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ذکرش به خیر باد !

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

امانتی 6

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۱ ب.ظ

دعای سی و هشتم صحیفه ی سجادیه :

پروردگارا من عذر می خواهم از این که به مظلومی در حضور من ظلمی رسیده باشد و من او را یاری نکرده باشم 

و معروفی که از کسی به من رسیده باشد و من شکر او را به جای نیاورده باشم 

و کسی نزد من از کار بدی به عذر خواهی آمده باشد و عذرش را نپذیرفته باشم ...

و حقی از مومنی بر من لازم شده باشد و من به حد کمال ادا نکرده باشم 

و عیب کسی بر من آشکار گردد و من آن را مستور نکرده باشم 

و از هر گناهی که برمن پیش آمد کرده و من از آن دوری نکرده باشم 

از همه ی این خطاها و امثال آن به درگاهت عذر خواهم ...


و خوشبختی چقدر دست یافتنی است ،

 اگر ازین همه گنج غافل نشویم

 .... خدایا مددی


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۲
رهگذر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی