ذکرش به خیر باد !

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ذکرش به خیر باد !

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

هیچکس فکرش را نمی کرد !

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۱۸ ب.ظ

سی و پنج سال زمان خوبی برای اثبات هوشمندی شماست حضرت روح الله !



هیچکس فکرش را نمی کرد یک روزی دنیای به خواب رفته

نگاه هوشمندانه ی شما را دریابد و باور کند که

 اسرائیل باید از صفحه ی روزگار محو شود !

 آن وقت های دور که خودت در تاریکی زمانه ی طاغوت پهلوی کشتی انقلاب را هدایت می کردی ، نترسیدن هایت ضرب المثل بود و ایستادن های شکوهمندانه ات در مقابل خواسته ی رژیم شاه ، ستودنی . در آن روزهای سختی که کسی جرات نمی کرد اسم اسرائیل را بر زیان بیاورد ، به همه آموختی می شود ایستاد ، می شود فریاد زد و می شود طاغوت را شکست .

 در پس هدایتگری هایت و این که مردم بفهمند دشمن امروز اسلام همین رژیم غاصب است ، گرچه زندان و تبعید و زحمت برایت رقم می خورد اما هوشمندی های تحسین برانگیزت این باور را نه تنها در سیطره ی ظلم پهلوی که بعد ها و در طلوع آفتاب انقلاب به همه ی دنیا فهماند که اسرائیل موجودیتی ندارد .

امروز بشریت این را خوب فهمیده و یادگار و حاصل این هوشمندی یعنی روز جهانی قدس در تاریخ مشترکی که بین همه ی جوامع اسلامی یکسان است ، دودمان این جرپومه ی ظلم و جنایت را بر باد داده است . 

رمضان غزه گرچه به خون نشست اما جلوه ی پیروزی خون بر شمشیر را در سطح کره ی زمین به رخ کشید . روح بلندت در اعلی علیین ، میهمان پرچمدار اسلام ناب ، حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله باد که هیچگاه ظلم را برنتافت و همواره ایستادگی در مقابل ظالمین را دستور متن زندگی مسلمان ها قرار داد .

آفرین بر شما و بر جانشین برحقت که دنیای امروز را بر مبنای همان نگاه هوشمندانه هدایت کرده و پیش بینی مرگ این جرثومه را در راستای فرهنگی که شما به دنیای اسلام هدیه کردی ارائه می نماید :

ما حقیقتا صهیونیست­ها را دشمن‌ دنیای ‌اسلام ‌می‌دانیم‌.

و صهیونیسم‌ در مقابل ‌موج ‌نسل­های ‌رو به ‌ازدیاد فلسطینی‌ طاقت‌ نخواهد آورد. 





موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۳
رهگذر

امام

نظرات  (۲)

۰۵ مرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۲ شاگرد همیشگی

شکوه و بزرگی اخرین جمعه ی ماه مبارک خدا همیشه جلوه گر نفرت همیشگی مردم ما نسبت به اسرائیل وایمان به ناخدای قبلی وفعلی ماست

۰۴ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۰ زهراء صادق منش
القدس لنا،سنحررها
انشاالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی