ذکرش به خیر باد !

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ذکرش به خیر باد !

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

یک اتفاق ساده

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶ ب.ظ

چیزی که زیاده تو زندگی همین اتفاقای ساده و مرکبه که گاهی از کنارشون رد می شیم ، گاهیم کمی وایمیسیم و نگاهشون می کنیم !

واسه منم مثل بقیه ، روزمرگی ها پر از اتفاقای ساده و مرکبه و من امروز بایت یکی از ساده هاش خواستم که خیلی بیشتر از حد معمول وایسم و نگاه کنم ...

نگاه کنم به عمقش که برعکس سادگیش خیلی حرف داشت واسه گفتن . اتفاقی که حتما بارها و بارها افتاده و من شاید نخواستم وایسم ببینمش و یا اصلا ندیدمش .

امروز رسیدم به این که هر چیزی زمان خودشو داره و تا زمانش نرسه نمیشه که بشه . شاید به همین میگن تقدیر !

 و ما آدما اگه از اول اول همین اتفاقای ساده اعتماد کنیم به کسی که همراهه ، همیشه و همه جا ، اونوقت توقعات بی ربط نمیشه مانع جلو رفتنامون احتمالا . 

گاهی فکر می کنیم باید جز بزنیم تا بشه اما ...

اما من امروز برای چندمین بار فهمیدم جز بزنم یا نزنم اتفاق در نهایت سادگیش میفته و درست در جایی که توقعشو ندارم ! 

عجب حکایتیه زندگی آدمیزاد !

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۵
رهگذر

اتفاق

نظرات  (۳)

سلام

فکر کنم می دونید که چقدر از خوندن نوشته هاتون لذت می برم.

ممنون

گمشده ای رو پیدا کردم.

خدا قوت
پاسخ:
سلام ...
این قلم لطف خداست اگه به کام جان بقیه می نشینه 
و من در محضر همون خدا هرگز فراموش نمی کنم که کی باعث این جوشش دلی از قلم شد !
مدیون همیشگی و در نهایت احترام ، سپاس
۰۶ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۱ شاگرد همیشگی

همه ی اتفاقات به صورت از پیش تعیین شده وارد زندگی ما می شن یه سری اثرات رو زندگی ما میذارن و بعد هم تموم می شن

 

به نظرمن همه ی اتفاقاتی که میفته ساده اس ولی امان از روزی که این ادمیزاد بخواد به یکی از این اتفاقات گیر بده  اونوقت اینقدر بزرگ و پیجیده اش می کنه که خودش مثل جناب خر در آن گیر می کند

پاسخ:
اولا دور از جان 
دوما زندگی به همین بالا و پایینش زندگی میشه

باسلام وآرزوی قبولی طاعات وعبادات
عید سعید فطر بر شما وتمامی میهمانان درگاه حق تعالی مبارک باد.
التماس دعا
پاسخ:
طاعات شما هم قبول درگاه حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی