ذکرش به خیر باد !

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ذکرش به خیر باد !

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

دیدم که جانم می رود ...

جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۳۸ ب.ظ

عجب سرعت بالایی نصیبش شد . کار ارباب حرف ندارد ...

امروز دلم را امانت دادم مسافر کربلا با خودش ببرد ، طوافش دهد و برایم بیاورد به امید این که امانتدار خوبی باشم

وقتی طعم عطش کربلا به جانت ریخته شود به اندازه یک زیارت ، حسرت می خزد کنج سینه ی امیدوارت . امید به این که تو هم زود مسافر شوی . مثل مسافر این خانه که امروز قسمت شد نامش را در لیست زائرین اربعین بنویسند ...

خدا را شکر می کنم به این حسرت . الهی که این آتش همیشه به دلم بماند .

اصلا روایت کربلا را باید از دل های حسرت زده پرسید ، انگار  هر کسی که قرعه به نامش بیفتد و مسافر شود ماموریت دارد این حسرت را به یاد جامانده ها بیندازد ... این چه شمعی است که جان ها همه پروانه ی اوست ؟!!

به نظرم جای هیچ تعجبی نیست حتی اگر شاهد سرعت بالای یک مسافر باشی در اتوبان بین الحرمین . وقتی از راه دور دلت تکه تکه می شود ، وقتش می رسد که مهمان شوی . بی هیچ ترسی ... بی آن که نگرانی های معمول سراغی از تو بگیرند و بدون پیش بینی که این خواهد شد و این نخواهد شد .

مسافری که امروز دلم را با خودش برد یک مهمان ویژه است ... یک سفر اولی مشتاق ... ترجمانی از اراده ای که کم کم بزرگ شد ... سفر او و همه ی مهمانان این اربعین پربرکت ...


خدایا بگذار زیر پای اینهمه زائر جا خوش کنم .

این چشم ها به لطف صاحب حرم ، ارزش بارانی شدن دارند

من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می رود ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۴
رهگذر

زیارت

نظرات  (۱۰)

یا حسین
"..این راهپیمایی فقط یک راه رفتن نیست
آماده باش عاشقان یوسف زهراست .."
پاسخ:
کوبنده ترین پیغام همینه !
باید بعدش محکم گفت : تکبیر
۱۸ آذر ۹۳ ، ۱۰:۰۷ دختر اسمان
سلام استاد ......خوبین ؟؟؟؟

واقعا دیگه جانم داره  میره ....حسابی هوایی شدم ...
ولی نشد برم .....این دفعه شاید اصلا هیچ وقت نشه ....لیاقت میخواد رفتن که من لیاقت ندارم .....
پاسخ:
لیاقت ما ل دلیه که پر از ذکر و یاد اربابش ، حسینه ... شک نکن 
هر جا هستی صاحب این دل مال تو
التماس دعا
۱۷ آذر ۹۳ ، ۱۷:۳۶ بنده ی خدا
گفتند:ضمایر را نام ببر
گفت:من من من ...
گفتند: پس بقیه؟؟؟
گفت:همه رفته اند زیارت ارباب و من جا مانده ام.

جا مانده ایم و شرح دل ما خجالت است
زایر شدن پیاده یقینا سعادت است
ویزا،بلیت کرب و بلا مال خوبهاست
سهم چو من پیامک"هستم به یادت"است
یک اربعین غزل به امید عنایتی
این بغض من اگر چه خودش هم عنایت است
پاسخ:
زیارت قبول حتی به پای دل
امام حسین که سوا نمی کنه . بعدشم تکلیف کل ارض کربلا چی میشه ؟!
ایشالا توفیق زیارت با پا رو هم پیدا کنیم
حسین جان

روزی که شود"اذاالسما انفطرت"
وانگه که شود"اذاالنجوم انکدرت"
من دامن تو بگیرم اندر "سئلت"
گویم صنما "بای ذنب قتلت "
عشق تومرا "الست منکم ببعید "
هجرتو مرا"ان عذابی لشدید"
برکنج لبت نوشته"یحیی ویمیت"
من مات من العشق فقد مات شهید

شاعر: امام خامنه‌ای
پاسخ:
ماشاءالله به این همه معرفت ، یصیرت و ذوق
خیلی لذت بردم 
ممنونم از انتخابت
۱۵ آذر ۹۳ ، ۲۳:۱۲ پرستوی مهاجر
وقتی از راه دور دلت تکه تکه می شود... . . . . .
زار می زند... . . . .
پاسخ:
از بزرگ فقط باید بزرگ خواست ... خودش را و لاغیر
کاش حواس این جماعت زائر و حواس همه ی ما باشد به این که خودش را از خودش بخواهیم
یا حسین ... بی شما مباد . سرباز راه فرزندت باشیم ان شاءالله

بسم رب الحسین...

ای خلایق بنویسید به روی لحدم من فقط عشق حسین ابن علی را بلدم ...

خدارا شکر که  آنلحظه که چشم به جهان گشودم مادرم برای تبرک تربت هان را بر گلویم ریخت که عالمی دیوانه و سرگشته ی اویند ...به امید آنکه این کمترین هم بشود یکی از همان دیوانه ها ...اینکه شده ام یا نه را نمی دانم ولی این را می دانم آنکه اسمش را همگان دل می گدارند اول بار در بین الحرمین دست جسمم را رها کرد و از ولین بار تاکنون بازنگشته است ... آگهی دادن هم فایده ای نداشت ... گمشده در کوی دوست هیچگاه پیدا نخواهد شد ... امسال خواستم به دیدارش بروم اما نشد ... دلم تنگ نیس ..جسمم بهانه میگرفت.. دلی را می خواهد که بوی ارباب دهد.. این اربعین هم جامند جسم خسته مان ....

پاسخ:
جا ماندن را نمی فهمم . دلمان خوش باشد به زیارت از راه دور واین که ارباب می بیند ... همه جا را و همه کس را .
با این حال قسمت شود به زودی مخصوصا برای عزیزی که پیغام گذاشته
۱۵ آذر ۹۳ ، ۱۰:۰۷ علی سلیمی بنی
ای یار من ای یار من ای یار بی‌زنهار من
ای دلبر و دلدار من ای محرم و غمخوار من
اللهم ارزقنا کربلا
خوش به سعادت همه کسایی که طلبیده وراهی شدند....


ازچهارگوشه جهان دست شسته ام؛
شش گوشه حسینم ارزوست...


السلام علیک یااباعبدلله الحسین
پاسخ:
به اسم چشم به راه پیام می گذارید . امید وارم در چشم به راهی فرزند فاطمه سلام الله موفق باشید
سعادت شناخت شما رو ندارم اما بیت انتخابی شما عالی بود . عنقریب ازش استفاده می کنم
سلام :)

یاد اولین دفعه ای که از کربلا برگشته بودم ، افتادم
یاد حرف خیلی قشنگی که شما بهم زدین ...
"به جمع دیوانه ها خوش اومدی :)) 
از این به بعد هر کی بخواد بره ، حسابی دلت هوایی میشه ... "

وقتایی که دلم هوایی میشه ، یاد خوش اومدنم به جمع دیوانه ها میفتم :)

ان شاءالله خیییییلی زود قسمت هممممممه مشتاقین

اللهم ارزقنا کربلا

التماس دعا
یا علی
پاسخ:
عجب حرفی زدما !!!
خیلی خیلی اللهم ارزقتا
خیلی چسبید این یادآوری و خیلی ممنون بابت دعای از ته دلت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی