ذکرش به خیر باد !

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ذکرش به خیر باد !

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

مرنجان دلم را ...

پنجشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۴۲ ب.ظ

بالاخره منو "اد" کردن .... هورا !

رفتم یه چرخی زدم تو این همه پیغام ، البته نه یه بار که چندین بار و البته نه که همشو بخونم که همینطوری یه سری زده باشم . به جون خودم با همین یه ذره سری که زدم حس می کنم سر خودم از بیخ زده شد !!!

آخه خلایق محترم ؛

شما که گروهای خفن تشکیل دادین و مدام با آنلاین بودنتون مشغول رد و بدل کردن آخرین اطلاعان مذهبی ، مهارتی ، هنری ، پزشکی ، سیاسی ، نظامی ، حقوقی ، تربیتی و گاهی هم بی تربیتی هستین ، کی وقت می کنین که به کار و بار منزل برسین ؟! و به امورات واجبه ی روزانه ؟ بکشین خودتونو از این برق مجاز ! برق گرفتگی فقط به سیخ شدن مو و سیاه شدن رو نیست که ، برق گرفتگی یعنی عبور مداوم از وایبر و واتس آپ و تلگرام و غیره و ذالک . یعنی هدر رفت عمر !

 بدیختی می دونی چیه ؟

بدبختی یعنی رومون نشه که بگیم ما به اینا وصل نیستیم که ! 

ما هنوزم دلمون به دنیای تر و تمیز آموختن کاملا واقعی ، خوشه !!

 جالب ترش می دونی کجاست ؟

این جاست که دفاعیه ی بعضی از چرخندگان در فضای مجازی از هر نوع ممکن به گوش می رسه :

کلی چیز خوب یاد می گیریم خوب !

حالا بمانده که این چیزی ، چیه ها ؟!

خلاصه ش این که با همین دو سه روز تجربه کردن چند دقیقه ای یه پوئن  خوب و کت و کلفت به خودم دادم که نشدم همرنگ این جماعت از ترس رسوایی !!!  این که هنوزم کتاب واسم یه چیز دیگه س ! این که اگه قراره یادگیری هدفمند اتفاق بیفته وقتم خرج کتابی میشه که هدفمند انتخابش کردم و این که مجبور نیستم از آشفته بازار مجازی دنبال واقعیت های زندگی بگردم !!!

به خدا جنبه هم خوب چیزیه !

و در پایان این نوای کتاب بی چاره س که می گه :

مرنجان دلم را که این مرغ وحشی   

 زبامی که برخواست ، مشکل نشیند !


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۷
رهگذر

کتاب

نظرات  (۲)

جسارتا به نظرم همه ماجرا این نگاه همراه با بدبینی ریخته توی این نظر کاملا محترم نیست.عینک آدما باهم فرق داره!البته منظورگفته شده خیلی متین ودرسته ولی خب...جوردیگرهم می شود دید...غرض توجیه یا دفاعیه ای که گفته شد نیست...صرفا نظر بود و اینجاهم که بخش نظرات،انشاالله!!
پاسخ:
 بله 
شما لطف کردین و البته من همچنان سر حرفم هستم چون اکثر استفاده کننده ها تفریحی و کیلویی به موضوع نگاه می کنند !!
قطعا شما نگاه درستی دارین چون استفاده ی درستی دارین
به هر حال موفق باشین
سلام
خیلی دقیق بود استاد.

حالا جدا از این که کللی وقت انسان هدر می رود،کللی تمرکز از دست می رود و از نظر فیزیکی ضرر های خودش را دارد،آدمها با آنلاین بودن در این رسانه ها حس کاذب آنلاین بودن در جامعه را دارند.حس کاذب باخبر بودن از همه چیز و حس کاذب عدم نیاز به مطالعه عمیق.

اطلاعات سطحی این رسانه ها انسان را از مطالعه عمیق باز می دارد و فرصت فکر کردن و جهت گیری برای خود فرد را از او می گیرد و به خاطر همین آدمها خیلی بیشتر جوگیر می شوند چون با جهت گیری چند نفر در گروه هدایت می شوند..

مسئله ای که در جریان مذاکرات کاملا مشهود بود.همه افراد با انواع سلایق سیاسی و اعتقادی جهت گیری هایی بی اطلاع از حقیقت ماجرا داشتند. برخی افراد بی آنکه بدانند دقیقا چه خبر است و چه تاثیری خواهد گذاشت به شادی بی خود اما ظاهرا خییییلی جدی می پرداختند..
پاسخ:
از اول تاریخ ، هر بلایی سر بشریت اومده مال این بوده که نادانه !
ظلوما جهولا ...
و خدایا تو ما را حفظ کن
ممنونم هم سنگر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی