ذکرش به خیر باد !

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ذکرش به خیر باد !

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

روحم شاد ...

جمعه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۰۴ ب.ظ

وقتی در بن بست من چه کنم ؟گیر می کنی ، هیچ چاره ی عاقلانه ای نداری جز برگشت به عقب .

تفاوتِ به نتایج متفاوت رسیدن ، به همبن اندازه و شکل عقب گرد بر می گردد و البته به نیتش که از روی "همه چیز تمام شد " ، برمی گردی و یا با یک اراده ی حسابی به نیت "از نو باید ساخت"

 حساب آن هایی که کار و بارشان پیش خدا سکه است که جایی در این مقال ندارد ، نه به خاطر این که قواره ی من نیست ، بیشتر به خاطر این که باز هم دچاز از یاد رفتگی شده ام و انگار بعضی چیزها برای روز مباداست . بهتر این که بروم سراغ مثل خودم . این جا که می رسم می فهمم اولا بن بست های من چه کنم ؟ از بی تدبیری است و اگر هم نباشد که مثلا با یک فکر هزار تو رسیده باشم به بن بست ، باز هم جای تامل دارد و من مثل وقتی که اصلا نمی خواهی به رویت بیاوری به رویم نمی آورم ...

باید برگشت و از نو ساخت و مگر نه این که این همه تلاطم برای بزرگ شدن است ؟! اقل شباهتم به آدم هایی که کار و بارشان پیش خدا سکه است همین که ، من هم دوست دارم بزرگ شوم ... پوست بیندازم و بروم بالا ، بالا و بالاتر ...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۴
رهگذر

پروانگی

نظرات  (۲)

من مثلا آمیزاد اگر بلد باشم از این نعمت سه حرفی و توانایی سه حرفی اش که باعث و بانی اشرف شدنم هم هست خوب و بجا استفاده کنم.دیگر نیاز به شروع دوباره و عقب گرد ندارم که هیچ،هم به بالاهای خوب می روم،هم به بن بست نمی خورم..هم...هم...هم...خودم را می گویم...طلب "عقل"  میکنم از خدا...غافل از آنکه : خدا!عقل را داده ای،کمکی کن تا"فکر" کنم...!!وگرنه تلاطم هاهم کمکی به بزرگ شدنم نمی کند!!
پاسخ:
دیگه حرفی برای گفتن نمی مونه ...
خدایا عاقبتمونو ختم به خیر کن 
۰۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۳۷ پرستوی مهاجر
روحتان شاد (;
پاسخ:
متشکرم ...
به همچنین !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی