ذکرش به خیر باد !

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ذکرش به خیر باد !

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

غروب بی غروب

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵ ب.ظ

روایت شبای قدر و این که چراسه بار وچرایه خط درمیونه، روایت واضحیه و نیازی به توصیف و توضیح نداره.بیشتر شایدواسه اونی که بالاخره به هر بهانه ای خواب می مونه یا جامی مونه،واضح تر!

اینکه این قصه عجیب وفرصت ویژه رو خدا مقارن می کنه با شهادت بنده محبوبش هم اصلا نیازمند توصیف و توضیح نیست.بالاخره خدا،خدای مهربونیه ویه ایستگاه شارژ میذاره وسط راه یه سال تا بنده های از راه مونده یه نیرویی بگیرن و دوباره شروع کنن .شایدم واسه همینه که واسه هرشروعی ناخودآگاه یه یاعلی می گیم!

 اینم بماند که روایت غروب این خورشید تهی نداره جز بی غروبی یک غروب. تا دنیا دنیاست نام علی ارکان وجود اونایی که دلشون نرمه رو می لرزونه اوناییم که قفلن خودشون می دونن و خدا. خلاصه ش این که علی، بهترینِ خلقته و همیشه ماندگار.

اصل چیزی که می خواستم بنویسم این بودکه تواتصال شبای قدرو جاودانگی امیرمومنان ورمزعبوراز تقدیر یک ساله همه چی بستگی مستقیم داره به اندازه دوست داشتن مولا. آقای تهرانی که خدارحمتش کنه، به روایت حدیث می گفت"کسی که علی رادوست دارد دراین شب ها، هم آمرزیده می شود هم عبادتش را قبول می کنند وهم دعایش را مستجاب"

هرچندکه خوداین مطلب کلی شونه هاروسنگین ترمی کنه که جواب این همه عنایت و درِباز رحمت چی میشه؟! واین دقیقاازون سوالایی که میشه شب قدر بهش فکر کردویه یه جواب کاربردی با گارانتی یک ساله با ییمه دوبل امیرالمومنین رسید.یه دل شکسته می خواد و یه گردن کج و یه عالمه شرمندگی که یه همت درست و حسابی رو هم بهش اضافه کنی.اون سه تای اول رادستمونه اما این آخری متصل به یه جهاده و اگه نظرنکنن نمیشه که بشه. حکایت این همه تصمیم و لیزخوردن از سراشیبی تصمیم به سمت نشدن ها ازین جنسه که یعنی خدا بهمون رحم کنه. شاید بهترین تعبیر واسه عبور از شبی پرازدعا و نیایش همین باشه که

                                                                        جهان قعر خواب بدی رفته است !!

      به جای جهانم تو احیا بگیر

اللهم عجل لولیک الفرج ...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۸
رهگذر

دعا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی