ذکرش به خیر باد !

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ذکرش به خیر باد !

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

به افتخار قدیم ...

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۱۱ ب.ظ
جوان سری بلندکرد و گفت : دلم قدیم می خواد!!!
تعجب کردم که مگه چه تصوری از قدیم داره؟
خیلی طول نکشید که ادامه داد: مگه چند سال از بچگی من می گذره که همه چی این قده تغییر کرده؟!!
تو دلم می فهمیدمش. حتی دلم می خواست باهاش همزبونی کنم ولی حرفم نمیومد انگاردلم نمی خواست بلند بگم چی تو کله م می گذره...
راست می گفت ولی. تو فاصله ده بیست سال گذشته خیلی چیزا باسرعت سرسام آوری عوض شدن. این که یه جوون امروزی دلش بگیره و بخاطر از دست رفتن فرصتای درست و حسابی تو زندگی یادقدیمو پیش بکشه نشونه خوبی نیست. شاید واسه بعضیا ته خوشی اینه که برن به عنوان وسیله جابجایی مراسم عروسیشون،هلیکوپترکرایه کنن( به روایت بخش خبری 26 مرداد) !!!! ولی روشدن این همه تفاوت بین یه قدیم نه چندان دور با امروزی که اصلا به دل نمی چسبه، دردناکه. 
آدم داریم تا آدم البته. نمی دونم اصل این همه گیرو گور کجاست که دیوار فطرت تا ثریا کج شده و رفته پی کارش.
امروزصبح که تو ساختمون بوی پختن رب پیچیده بود هم دلم حیاط خونه مامان بزرگ و مراسم مفصل رب پزون رو خواست و هم یاد حرف اون جوون افتادم. منم یه دوتا نفس عمیق کشیدم تا نوستالوژی بوی رب در حال پختی که نمی دونم از کدوم آپارتمان بلند می شد، حالمو خوب کنه. بازم دم اونی که تو این روزگار هنوزم رب مصرفی رو از اجاق خونه ش بیرون می کشه گرم. بعد کشیدن یه نفس سرشار از رب منم گفتم : دلم قدیم می خواد!!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۷
رهگذر

زندگی

نظرات  (۲)

۳۰ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۷ تنهای تنها....
دلم قدیم می خواهد....
زیبا نوشته بودید زیبا می نویسید............
تودنیایی که اکثر آدماش بااخرین سرعت دارن میرن سمت مدرن شدن!!!!،این حس و حال غنیمته!!
اینو نمیدونستم!!فکر میکردم دیگه فایده نداره!باید همرنگ جماعتی بشم که هرچی خاکیه رو خاک کردن و روشو با چیزای جدید و مثلا امروزی پر کردن!!خیالم یکم راحت شد!
خداوکیلی مزاج آدما خیلی عوض شده...ومیشه...ولابد خواهد شد:)
پاسخ:
وپناه برخدا از دست این لابدهایی که هست !!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی