ذکرش به خیر باد !

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ذکرش به خیر باد !

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

معجون !

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۵۵ ق.ظ


کنار بساط یک آب میوه فروشی مطمئن و بعد انتخاب مورد مصرف ، لیوان معجون پرملات را نرم نرمک سر می کشیم ،  شاید به خاطر این که هم طعم شیرنش یکهو خرج نشود و هم دریافت حس انتهایی بعد از نوش جان کردنش ، دلنشین باشد . وقتی حاصل صبوری های زیرپوستی توی زندگی رو می شود ، حس روح درست مثل حس جسم بعد از صرف یک معجون است . صبر معجون انرژی بخشی است که توی ذاتش همان سیاست نرم نرمک را در خود دارد . اصل قاعده ی بازی و گیم اور نشدن یعنی همین !

این زیرنویس یک جلسه بود که شاید برای رقم خوردن موفقانه اش و بیشتر برای این که از رده ی جلسات کلیشه ای و سیاه لشگر به دور ماند ، ثبت شد . دوباره صبوری به دادم رسید و باز هم مدیون چهره هایی که صبورانه زندگی می کنند واهل شعار نیستند ، هستم . عمرشان دراز باد .

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۴
رهگذر

صبر

نظرات  (۲)

سلام  حرف شمادرسته ولی صبوری کار خییییلی سختیه!من خودم  ادم  نسبتا صبوریم ولی گاهی اوقات تو زندگی  بهت فشار میاد که حتی چیزای کوچیکه بعدشم  شکستت میده. به طوری که دیگه صبور بودنت دست خودت نیست و برای چیزای بی ارزش خودتو درگیر میکنی. انگار که همیشه باید به مشکل سختی برسی که مشکلات کوچیک برات بی ارزش بشن.قبول ندارین؟ 

پاسخ:
سلام و سپاس
 به نظرم صبر در عین حالی که کلاس بالای خودشو داره عین ماهی لیز می خوره و انگار برای آدمایی که مثل من ، تو کم و زیاد ماجراهای زندگی ازش استفاده ی بهینه نمی کنن ، کاربردی نیست . از طرفی مطمئنم ذات صبر همیشه کاربردیه و در مقابل بزرگی یا کوچکی مشکل ذاتشو از دست نمیده . اشکال تو تمرین کم ماست وگرنه انمکان نداره صبور باشیم و ضرر کنیم . عکس العمل نشون دادن همیشه راه حل خوبی نیست گاهی زمان به آدما کمک می کنه که حرف درستشونو ثابت کنن و یا به چیزی که می خوان برسن .
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۵۵ سید مجتبی علمدار
بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا اباصالح المهدی ادرکنی
آخرین مطالب دهلاویه
yaalamdar@yahoo.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی