ذکرش به خیر باد !

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ذکرش به خیر باد !

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

آخرش دیدی که تعبیر شد؟!

فکرش را هم نمی کردی ؟ نه؟ فکر نداری که بکنی ! همه بدبختی دنیا به ویژه آن قسمت هایی از دنیا که سر و کله توی بی فکر پیدا می شود سر همین فکر نکردن هاست. کلا اهل توهّمی و توهّمت را فکر کردن فرض می کنی بی کله ابله!

 حال و روز تو که مشخص است حال و روز نوچه هایت هم. می ماند حال و روز آدم هایی که این وسط قربانیند و برای تو و هم پیمان های کثیف تر از تو می شوند پله، مثلا برای ترقی و حرکت به سمت جهان آرمانی !!!

زرشک!

 آهای استکبار از هم پاشیده، این کلمه یک دنیا حرف دارد،

حالا با نفوذ داعشی های خبیث که بچه های نامشروع تو هستند، غرب هم که مثلا جزیزه امن تو وهم پالگی های تو بود،آلوده شده و عنقریب است که صدای مردم این دیار را هم درآورد !!

ما که می دانیم کشتار پاریس هم جزء بازی بود،چیزی شبیه همان برج های دوقلو . ما که می دانیم نقشه های سوخته و لو رفته ات دیگر توان بستن دهان دنیا را ندارند و ما این را هم می دانیم که خواب های آشفته ات بی تعبیرند . گورت را گم کن استکبار از هم پاشیده!

این وسط خاک بر سر نفاق که حتی گاهی در عرض تسلیت به این و آن هم راه را اشتباه می رود و گافی می دهد بزرگ!!

داعش عددی نیست ولی خط کش خوبی است برای اندازه گیری آشفتگی خواب های تو و آن هایی که خواب تور را می بینند، پدیده استکبار!


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۵:۴۴
رهگذر

کتاب نامیرا اسم آشنایی داره مخصوصا این روزا که بابتش داره یه پویش(کمپین)راه میفته. تازه تموم شده خوندن کتاب. متاسفم که اینقده دیر خوندم! توفیق آقای کرمیار بیش ازین باد.

ازون کتاباییه که حضرت آقا اصرار دارن خونده بشه و حالا که خوندمش می فهمم وقتی ایشون میگن اگه می خواین فتنه رو بشناسین این کتابو بخونین یعنی چی ؟!

داستانش که بسی جذابه. انصافا ماجرای کربلا مثه یه اقیانوس عظیمه که تو تمام این سال ها فقط به بعضی از موج های بلندش پرداخته شده . هنوز نمی دونیم اون زیر میرای آب چه خبر بوده که اینطوری مظلومیت خاندان نبوی بمونه رو دل تاریخ.

با خوندن نامیرا ترس از این که عاقبت بخیری میشی یا نمیشی دو قبضه می چسبه به جونت. قصه آدمای شفاف و آدمای منافق همیشه بوده اما انصافا نامیرا واسه شرح یه همچین قصه ای جلوداره . غرض این بود که هر کی نخونده حتما بخونه .

مقایسه مقاطع مختلف تاریخ اگه بخوای سرک بکشی و از رو مسیر درستش این کارو بکنی سخت نیست. نامیرا به نظرم حتی تاریخ الان رو هم پیشاپیش می نویسه. 

نکته جالبشم اینه که از بین اون همه آدمای عاقبت بخیر و عاقبت به شر داستان(به غیر خاندان سید الشهدا)فقط یه نفره که ازاول راهش مستقیمه و تا آخرشم مستقیم می مونه. یه خانم جوان به نام "سلیمه"!

و در حاشیه، خیلی یواشکی:

موقع خریدن کتاب متوجه شدم اینم حکایت ماست کم چرب و پرچربه .

تفاوت قیمت کتاب با جلد خوب و جلد معمولی و کمی هم بی کیفیت دوبرابره.

خوبه ها . حداقل بهانه گرونی از رو سر این یه کتاب دست برمی داره ولی کلا ... جای بسی حرف دارد!

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۱:۳۰
رهگذر

الهی شکر که خدایا هستی و کار خودت را می کنی . راه افتادن این نهضت فریاد دست ها به اضافه انتشار این همه کلیپ و انیمیشن به درد بخور به ویژه در شبکه افق ، حال همه آن هایی راکه به اصول انقلاب پابندند و جانشان است و جان انقلاب، خوب خوب می کند و البته حال بقیه را بحمدالله والمنه تا سرحد جز جگر! بد !

 نوش جان آن طرف دهکده جهانی که جز جگرشان زیاده باد و ایضا برای همین طرف دهکده جهانی، همین حوالی ومیانه ایران اسلامی به شرط عامدانه رفتار کردن !

خدا دینش را حفظ می کند، اصحاب گقتگو و مذاکره !!!

به هر تقدیر از نظر من شهروند انقلابی، 

مرگ برآمریکا دقیقا، یعنی

الا لعنه الله علی الظالمین

ای لعنت خدا بر ظالمین باد

هود/18

امضا: 13 آبان 1394 

از اهالی جزیره مجنون

و پی نوشت:

این هم فریاد دست های من!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۳:۰۰
رهگذر

در روزهایی که به نام حماسه حسینی دلمان پر از غیرت می شد و می خواستیم بزنیم به دل این حرامیان شب پرست داعشی که مثل زالو چسبیده اند به اماکن مقدسه، یک عکس رسید به دستم که هم دلم را خنک کرد و هم سوزاند . خنک از آن بابت که هنوز مدافعان حرم هستند و روضه هایشان را آنطور که باید می خوانند و سوختن از آن رو که نکند جا بمانم از قافله . این عکس، خودش کلی ماجراهای گفتنی به همراه دارد ...


ما آرزومندان چای روضه ایم     از ما بهتران در حریم حرم چای می خورند!

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۸:۲۰
رهگذر

تمام شد ...

فرصت امسال را می گویم . هرچه روزیمان کرده بودند تحویل گرفتیم حالا می ماند که چگونه این حواله های گران قیمت محفوظ بمانند !

مسلما حفظ دست آوردها کار آسانی نیست . گرچه بعضی ها هم حواسشان جمع تشکیل جلسات اقامه عزا از بعد عاشورا هم هست ولی به هرحال عمده تکایا و مجالس روزیشان را گرفتند و رفتند توی صف انتظار سال بعد . اللهم ارزقنا 

نام ارباب مثل صاعقه می ماند . آتش می زند خاکستر می کند اما از دل آن حیات می روید . محرم فصل نشاط حقیقی است . نخ تسبیح امسال هم روایت خودش را داشت و مثل همیشه نشان می داد سرگشته که باشی هرجا اراده کنند مهمانت می کنند حتی گریستنی به وقت دیدن یک لیوان آب!

نخ تسبیح را به خاطر می سپارم . ارباب قیمتی تر ازین تفاسیر است و خدا قربانی شدنش را خواسته بود برای خیلی چیزها و از جمله هدایت گم شده ها در تاریکی ندانستن های تکراری !

نخ تسبیح یعنی همین ، هرجا که صاعقه نام حسین علیه السلام جانی را می سوزاند می شود یک دانه از تسبیحی که دور محبت و ابهت ارباب می گردد . این که امام را دوست داشته باشی و به خاطر هجوم به شانیت امام بودنش بگریی یعنی چراغ راه . خدا کند این گریه ها کاری کنند که دانه این تسبیح بمانیم ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۸:۰۱
رهگذر