ذکرش به خیر باد !

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ذکرش به خیر باد !

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

امانتی 8

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۸ ب.ظ

تصویر را از وب دوستان دانش آموز به امانت گرفتم ...

وازه پراکنی هایشان اگرچه از جنس نسیم است اما اسم کارشان را گذاشته اند طوفان واژه ها ! 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۵
رهگذر

نظرات  (۲)

۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۶:۳۶ طوفان واژه ها
سلام ... خسته نباشید ... سپاس از لطف همیشگیون ... اگر واژه پراکنی هامان تبدیل به نسیمی شده است به خاطر این بود آنگاه که قطعه چوبی با تراشی همراه می شود تراش  خوب  او را جهت می دهد خوب می تراشدش  تا آنکه مداد شود و بتواند چیزی بنگارد در این دنیای وانفسی .... همه ی آین لطف ها به خاطر این بود که خدایی مهربان  معلمی را سر راهمان قرار داد که یاد بگیریم قلممان از همه چیز برنده تر است ...  از لطفتون به وبگاهمون متشکریم ... اگر اجازه دهید شمارا نیز لینک کنیم .....
پاسخ:
سلام و سپاس
محبت بی دریغ شما همیشه سایه ی لطف روی سر این مثلا معلم بوده و اگر اتفاق خیری افتاده از عنایت خدای مهربان است و وجود پاک و شریف دوستانی که به آن ها افتخار می کنم 
برای لینک شدن نهایت توجه شماست و هرطور صلاح می دانید . طبیعتا ویلاگ پر و پیمان طوفان واژه ها خیرات خودش را دارد . موفق باشید و قلم و اندیشه ی شما در امان الهی
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۲ بهنام عبدالهی
سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی