ذکرش به خیر باد !

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ذکرش به خیر باد !

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

گذشته ، متهم ردیف اول !

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۴۵ ب.ظ

طاقتش طاق شده بود . حق داشت .

نمی تونستم جلوی شکایتشو بگیرم . هر چند با وجود هوای ابری دلشو و آسمون بارونی چشمای خسته ش مرتب می گفت من ناشکر نیستم و نمی خوام باشم ولی حال و روزش می شد بغض یه سوال بی جواب تو کنج دل من . واقعا گذشته متهم ردیف اوله ؟!

لابلای حرفام که سعی می کردم نپره وسط احوالاتش و نخوره تو ذوقش ، می خواستم بهش بفهمونم تو گذشته موندن یه خاصیت داره اونم سنگین تر شدن باره . 

انتظار نداشتم حرفمو قبول کنه . از وقتی میشناسمش همین بوده و البته با کلی امتحان سخت که به خاطر یه گذشته ی کج و کوله معمولا تو امتحاناش زمین گیر میشه . 

یه حق دیگه هم داشت . این که فکر کنه من نمی فهممش و صدام از جای گرم درمیاد .

البته که در نمیاد چون هیچکس توی کره ی خاکی بی غصه نیست . بهش گفتم اگه یه ذره به اونایی فک کنی که تو این لحظه ، حال و روزشون از تو به مراتب بدتره ، ناخودآگاه آروم می گیری . نمی دونم بعد رفتنش تو خلوت بین خودش و گذشته و امروز و آینده به چه نتیجه ای برسه ؟ خدا کنه حالش خوب بشه . مشکل ، همیشه هست . عین چشمه می جوشه . گاهی کم و زیاد داره وگرنه تعطیل بردار نیست . اینم که نشونه ی خوبیه . نشونی این که خدا هنوزم ما رو دوس داره . هنوزم ما رو به حال خودمون رها نکرده ...

فقط حیف که به وقت کلافگی از ذهنمون می پره دوس داشتنای خدا !

گذشته ، متهم ردیف اول نیست . گیر کار تو جاهای دیگه س که معمولا دیده نمیشه ! یعنی نمی خوایم که ببینیم . مطمئنم که هیچوقت این نوشته رو نمی بینه به هزار و یک دلیل . ولی من دلم می خواست بایت تموم کردن حجت واسه خودمو و تک تک آدمای دور و برم ته این نوشته یه تصویر ناب بذارم که هر کی نگاش کرد تو خلوت خودش نتیجه بگیره . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۰
رهگذر

زندگی

نظرات  (۲)

چراردپای شماتوی قدمگاه کمرنگ شده...؟!
جسارت نشه...بذاریدبه حساب انتظارشاگردانه!
...صلاح مملکت خویش خسروان دانند...
پاسخ:
نهایت لطف شماست طرح این چرا 
بی توفیقیه کمی . دعا کنید جبران بشه 
خیلی خوب بود..."گذشته،متهم ردیف اول نیست!"

هیچ وقت قدم به بلندی حکمتش نرسیده،فکرم نمیکنم برسه!درحدقدکوتاه خودم سعی میکنم یادم بمونه که اگه باورداشته باشم زندگیم تودستای یه خالق منظمه،حالم خوبه!وتو زیرورو کردن گذشته م میتونم بگم بعضی اتفاقایی که ازدید منِ ناچیز بدبودن، شاید"وهوخیرٌلکم"بودن!
شرمندشم که گاهی یادم میره وحالم بدمیشه و....!!
یاعلی
پاسخ:
دشمنت شرمنده 
اولا باید واسه هم دعا کنیم که یادمون نره
ثانیا از تو دل همین بالا پایین شدناس که آدما بزرگ میشن 
و البته هر چیم که بزرگ بشن بازم قدشون به حکمت اوستا کریم نمی رسه 
تعبیر جالی بود خوش قلم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی