ذکرش به خیر باد !

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ذکرش به خیر باد !

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

طعم تلخ خجالت

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳ ق.ظ

چند ساعتی از گذاشتن پست قبلیم نگذشته بود که بابت دلتنگی گفتم چرخی بزنم توی وب دوستان . چه کنیم دنیای ما همین شده که رفع دلتنگی هایش با سرزدن به وب معناشود!!!!

رفتم ...  خجالت کشیدم ... برگشتم .

راستش دیگر حالی نماند که نوشته هایش را بخوانم وقتی که با یک اعتماد به دل قوی از آدم هایی شکایت می کرد که اعتماد به دل ندارند!

ماجرا برمی گشت به حضور در سینما و جسارت فرستادن صلوات حتی به قواره دو نفر ... داشتم می خواندم مطلبش را یادم آمد این که نشستم با آب و تاب از کار فرهنگی آقای مجیدی و اعوان و انصار تعریف کردم جای خود و بسیار هم عالی، ولی من هم اعتماد به دل نداشتم یقینا!

مزه کردن طعم تلخ خجالت مال وقتی است که نه تنها با بردن نام مبارک محمد توسط جناب عبدالمطلب جواز صلوات توی دل صادر نمی شود که یکهو پایان فیلم به خودت می آیی که داری دست می زنی !! به همان وجود نازنینش ، توی تاریکی سینما از ذهنم گذشت که چرا این همه جمعیت صلوات نمی فرستند اما دست را راحت به دستشان می کوبند؟ الان توی تاریکی ذهنم دنبال دلیل موجه می گردم که چرا خودم نفرستادم و فقط غصه جمع را خوردم؟! دلیل مجهی وجود نداردمتاسفانه.

یا رسول الله ... ببخشید

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۸
رهگذر

نظرات  (۱)

سلام استادِ جان!
شما و امثال شما امتحانتون رو پس داده اید قبلا؛ اونهم امتحاناتی بارها سخت تر از ما. خوب هم پس داده اید. این ماهاییم که باید حواسمان بیشتر جمع باشد امروز و حساسیت داشته باشیم :)

من هنوز دلم برای خاطره دختری غنج می رود که رفت و تابلوی عکس شاه را از دیوار مدرسه انداخت و زیر پایش له کرد.. این را به ذوق همان خاطره گفتم:

دل به امواج سهمگین زده ای! تا به گوش همه خبر برسد
زود باید نوشت بر دیوار... که مبادا دوباره سر برسد

زیر پاهای خویش له کردی شیشه عمر عکس ظالم را
یک زمان ای اشی مشی گنجشک! منشینی کنار حاکم ها!

برف و سرما و سوز بهمن ماه، ذوب می گشت از حرارت تو
خبرش تا به هر دو قطب رسید،خبر شوق و شور و جرئت تو

پاسخ:
گاهی وقت چیزی برای گفتن نیست ... الان همان بعضی وقت هاست !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی